هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال کشور به میزبانی تیم مهرام تهران در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود؛حاشیه‌هایی که بیشتر به نفع تیم میزبان بود تا تیم میهمان.

خبرگزاری فارس: حمایت تمام عیار فدراسیون بسکتبال از مهرام تهران

بر اساس قانون، تأمین امنیت محل برگزاری رقابت‌های ورزشی برعهده تیم میزبان است با این همه هیچ کس در حاشیه‌های بوجود آمده در زمان استراحت بین دو کوارتر سوم و چهارم تیم میزبان را مقصر ندانست و در روز ناکامی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تمام مسئولیت حاشیه‌های بوجود آمده گریبان این تیم را گرفت و فدراسیون کم کاری و سهل‌انگاری خود و تیم میزبان را متوجه تیم میهمان کرد.

جالب اینجاست که حتی یک نفر از اصحاب رسانه حاضر در سالن محل برگزاری این رقابت و حتی رئیس فدراسیون که در حضور معاون وزیر ورزش شاهد برگزاری این رقابت بود این سئوال را از خود نپرسید که به چه علت در سالن 2 هزار نفری بسکتبال مجموعه اندیشه که شاهد رقابت‌های نخست و دوم فینال این سری از مسابقات در حضور بیش از 2 هزار تماشاچی پرشور و دوستدار بسکتبال بود شاهد این بی‌نظمی نبودیم و دو تیم در کمال آرامش و امنیت به نمایش بازی‌هایی زیبا پرداختند.

حال این مسائل پیش آمده سئوالات فراوانی را در اذهان ایجاد می‌کند که چرا نیروی انتظامی در سالن حضور نداشت؟ چرا جایگاه تماشاگران پتروشیمی بندر امام از سوی تیم میزبان بالای سر تماشاگران تهرانی در نظر گرفته شده بود؟

چرا تماشاگران تهرانی با ابزاری غیر متعارف مانند طبل و استفاده از سیستم صوتی و بلندگو اقدام به تشویق تیم خود می‌کردند؟

اینها چراهایی است که از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال و مسئولان تیم مهرام بی‌پاسخ مانده‌اند.

آیا اگر اتفاق روز گذشته در سالن بسکتبال مجموعه اندیشه می‌افتاد باز شاهد چنین برخورد یک جانبه‌ای از سوی اصحاب رسانه و رئیس فدراسیون علیه تیم بسکتبال مهرام بودیم این سئوالی است که در آینده بسکتبال دوستان از خود خواهند پرسید.

آیا به مانند فینال سال گذشته تاریخ تکرار خواهد شد و تیم پتروشیمی بندر امام با حمایت فدراسیون بسکتبال از تیم مهرام، از حضور و همراهی تماشاچیان فهیم خود در ادامه دیدارها محروم خواهد شد؟

باید منتظر ماند و شاهد اتفاقات و تصمیمات بعدی فدراسیون بسکتبال باشیم.

==================

یادداشت از: مسعود اصبعی‌اصل




برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 178611
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar